Elektronik İmza İşlemleri
27 Eylül 2024

Hekimlerimizin Dikkatine !

UYARI ! Nitelikli Elektronik Sertifika ( E İmza ) temini için aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.  NES  başvuru formunun ASLINI İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Bilgi Sistemmleri Birimine teslim ediniz. EBYS’ den gönderilen formlar ile Faks, Fotokopi vb. NES formları Dikkate alınmamaktadır.

ÖNEMLİ DUYURU ! Aile Hekimlerin Dikkatine;

" 30/12/2010 tarihli ve 27801 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Aile Hekimliği Ödeme ve Sözleşme Yönetmeliği'nin Aile Hekimine Yapılacak Ödemeler başlıklı 16 ncı maddesinde; "c) Aile Sağlığı Merkezi Giderleri: Sözleşmeyle çalıştırılan aile hekimine, hizmet verdiği merkezin kira, elektrik, su, yakıt, telefon, internet, bilgi-işlem, temizlik, büro malzemeleri, küçük onarım, danışmanlık, sekretarya ve tıbbi sarf malzemeleri gibi Aile Hekimliği Uygulama Yönetmeliğinin 23 üncü ve 24 üncü maddeleri ile belirlenen asgari fiziki ve teknik şartların devamına yönelik giderleri için her ay tavan ücretin %50’sinin, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından yayımlanan illerin satın alma gücü paritesi puanı ile çarpımı sonucuna göre bulunacak tutarda ödeme yapılır" hükmü yer almaktadır. 

Bu Kapsamda Aile hekimlerince kullanılmakta olan Nitelikli Elektronik Sertifikaların (3Yıl Süreli NES ve Mini Kart Okuyucu) ve yenileme (sadece 3 Yıl Süreli NES) hizmet giderlerinin Kamu Sertifikasyon Merkezince belirlenen standart ücretler üzerinden aile hekiminden tahsil edilecektir.

Elektronik İmza Başvurusu İçin Button.png

Elektronik İmza Şifre İşlemleri İçin

1.http://www.kamusm.gov.tr Online İşlemler menüsüne tıklayınız.
2.Açılan sayfada “Giriş” butonuna tıklayınız. Açılan sayfada “E-Devlet Kapısına Git” butonuna tıklayınız.
3.Açılan sayfada giriş yöntemlerinden birini seçerek istenen bilgileri doldurunuz.
4.Sayfaya giriş yapıldığında NES İşlemleri menüsüne tıklayınız.
5. Açılan menüde PIN Oluşturma/Kilit Çözme butonu tıklayınız.
6. Ekranda belirtilen maddeleri takip ederek E-imza uygulamasını indiriniz ve indirilen uygulamayı çift tıklayarak E-İmza uygulamasının açılması bekleyiniz.
7. Uygulama açıldıktan sonra Kilit Çözme ekranındaki doğrulama kodunu ilgili alana yapıştırınız İleri( ) butonuna basınız.
8. Açılan menü de Kart Seçiniz kısmından adınızı seçerek Yeni PIN Kodu ve Yeni PIN Kodu (Tekrar) alanlarına belirlediğiniz PIN Kodunu girdikten sonra PIN Kodunu Değiştir butonuna tıklayınız.
9. Son olarak, erişim tipinize göre (SMS/Web Parola) karşınıza çıkan onay butonu sonrası işleminiz başarılı şekilde tamamlanacaktır.

E Reçete (Medula) Şifresi İçin Button.png
__________________________________________________

Bilgi ve Yardım Talebi İçin;

Tel : 0 442 234 39 25 / Dahili No : 1345

E posta: erzurum@saglik.gov.tr  adresinden ulaşabilirsiniz.